pátek 19. března 2021

Zaječí slečny nejen na Velikonoce

 Zaječice z mé tvorby

Tak jsem se i letos pustila do šití zajíců... Představuji Vám letošní zaječí slečny s dlouhými řasami...



Tato byla má první "na zkoušku" a moc mne potěšilo, že se Vám zalíbila, tak jsem se pustila do dalších na Vaše přání...


Na chvíli se z mé dílny stala zaječí farma... Račte nahlédnout... 



Když jsem vychytala střih, začala jsem stříhat, sešívat, plnit, vyšívat, háčkovat, šít šaty a oblékat... A první tlupa zaječic je na světě!

Poděkování patří i mé mamince, která mi se stříháním a plněním pomáhala... Přeci jen ve dvou se to lépe táhne a také povídá... 

Pokud se Vám zajoši také zalíbí, neváhejte si o ně napsat, můžete si  zvolit i barevnou kombinaci  na šatičky, podle přání Vám mohu poslat i nafocené látky k výběru...


Letošní Velikonoce budou bohužel ještě omezené ve stejném režimu jako ten loňský rok, tak si neužijeme všechny tradice a koledy, jak bychom si  přáli... Proto možná budete chtít někomu udělat radost a potěšit ho právě v této nelehké době takovýmto zajícem! 

Já budu  jistě ráda za podporu a mile ráda tu radost pošlu dál!

Kontaktovat mne můžete třeba mailem na pastu@centrum.cz

Nebo na mém Instagramu či Facebooku


Zajíce najdete také na mém eshopu pastudomov.cz

Jistě se budu těšit na obchůdky s Vámi a všem Vám přeji krásný víkend! 

♥ ♥ ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat