pondělí 4. října 2021

Dřevěné houbičkové zápichy

 Houbičkové zápichy

Tuhle novinku jsem připravila pro letošní podzimní výzdobu... Dřevěné zápichy v podobě houbiček... Líbí se Vám?

 Houbová sezóna letos nic moc nebyla, prý dokonce nejslabší za posledních  10 let... Tak pro tyhle houbičky nemusíte do lesa, ale ke mně na eshop pastudomov.cz , nebo si o ně rovnou napište...

 

Při malování houbiček jsem měla řádný kocouří dozor... Tedy pokud zrovna nezkoumal, co vše mám na pracovním stole, nehrabal se v šiškách, nebo nebojoval se štětci... :-)

 

 

Když konečně usnul, mohla jsem je v klidu domalovat, aniž by odešel s barevnými melíry... :-)

Pak už stačilo je jen přebrousit, aby získaly svou patinu, kterou ode mne již znáte z mých dalších výrobků...


Houbičky jsou oboustranně namalované a můžete si vybrat ze tří  tvarů muchomůrek a tří tvarů hříbků... 


Zapíchnou je pak můžete do zahrady, do truhlíku, nebo třeba i domů do květináče, či kam Vás napadne... Opět je lze použít k dekoraci  jak dovnitř, tak na ven...

♥ ♥ ♥

Krásné podzimní dny Vám všem! 


2 komentáře:

  1. Pavlo, teda u tebe rostou ! A jaké houbičky, moc povedené:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochválení! :-) Krásné podzimní dny! P.

      Vymazat