středa 3. listopadu 2021

Domečky jako vánoční dekorace

 Dřevěné domečky jako vánoční dekorace

Určitě nechci ošidit podzim a jeho čas na podzimní dekorace, ale s nabídkou pro Vás musím být připravena dopředu, tak už jsem dnes vytáhla vánoční světýlka a vyfotila pár nových domečků s nimi... 


Letos to budou naše první Vánoce s kocourkem, tak jsem zvědavá, jak to zvládneme se stromečkem, ozdůbkami a světýlky spolu... 

Samozřejmě ho všechno moooc zajímá a vše co se zahýbe, zatřepe, nebo jen lehounce zachvěje ho nenechá v klidu... 


Cipísek nesmí u ničeho chybět, takže mi asistuje jak u malování domečků, kde ho odháním od barev a mokrých štětců, aby vyvázl čistý, tak i při focení, kde mi většinou sebere nějaké rekvizity, nebo při nejmenším něco přehází, shodí ap.  Je to s ním všechno prostě veselejší!


Je to takový malý všudybyl, tak už teď přemýšlím, jestli místo vánočního stromečku nepověsíme raději ozdobenou větev se světýlky od stropu... :-)))) 

Jak to s vánočním stromečkem a kočičkami máte Vy?

Teprve když Cipík usne, můžu fotit to, co zrovna chci... 

Všechny tyto domečky už jsem Vám vložila do nabídky na svůj eshop pastudomov.cz, jsou to zatím ty největší kousky... Tak pokud se Vám líbí, můžete si  "ulovit" nějakého obříka pro sebe... S vánočními světýlky jim to moc sluší nejen na poličce, ale třeba v řadě za oknem... Světýlka stačí jen položit před ně... Tyto veliké domečky můžete postavit třeba i na schody před vchod, nebo vedle truhlíků do oken.

♥ ♥ ♥




2 komentáře: