pondělí 21. února 2022

Dřevění zajíci

 Dřevění zajíci

Slíbení zajíci jsou tu! Zajíc, zajda, zajíček... ten je pro mne symbolem Velikonoc hned po kraslicích a pomlázce, když tedy nepočítám tradice nebo velikonoční dobroty... Prostě u mne hraje prim mezi zvířátky... až po něm pak slepičky, kuřátka, ovečky, beránci ap...


Tyto jsem nemalovala jako ovečky, ale více se mi u nich  líbí ta provrtaná jednoduchá očička a lehké tóny lazur. 



V nabídce budou tyto tři velikosti a tři barvy... bílá, hnědá, šedá...


Barvy i tvary se dají mezi sebou krásně kombinovat... 

Slušet jim to bude jak na stole, parapetu, polici, ale vyjímat se budou i v osázených truhlících, nebo zeleném osení. 


U nás nechybí zajíčci během žádných Velikonoc. Už teď se těším na tu  letošní výzdobu... 

Jinak zajochy můžete postavit i ven třeba ke květináčům nebo někam na terasu, do zahrady ap.  Jen je nutno počítat s tím, že díky povětrnostním vlivům získají časem na patině... 

Tak a já Vám je jdu lupnout do nabídky na e-shop 

pastudomov.cz 

a jsem zvědavá, která barva se Vám bude líbit nejvíce... 

♥ ♥ ♥

5 komentářů: