středa 2. února 2022

Sada pro miminko do postýlky

 Miminku do postýlky

Po dlouhé době jsem zase trochu šila... Na přání sadu do postýlky pro očekávané miminko... Mantinely do postýlky, polštářek a rychlozavinovačku... 


Má to být kluk a ve znamení ryb. Proto je zvolen motiv rybiček na přání v kombinaci s tyrkysovou... 

Nevím, zda mohu prozrazovat jméno zákaznice, většina z Vás ji totiž zná z televize... Ale moc mne potěšila, když mi poslala fotku polštářků, které jsem jí šila pro první dvě děti více jak před deseti lety a děti ty polštářky stále mají! 

♥ ♥ ♥

Zavinovačku jsem ušila s kapuckou a praktickým zapínáním na suchý zip. Sama jsem ji měla moc oblíbenou a hodně jsem ji používala u svých dětí... Dávala jsem v ní kluky spinkat jak do postýlky, tak do kočárku... Lépe v ní usínali a spinkali zamotaní, než jen přikrytí pod dekou... Používali jsme ji opravdu hodně dlouho, než zní vyrostli... 


Mantinely mají zároveň i praktické kapsičky na plínku, hřebínek, lahvičku, dudlíček ap. Zprvu budou mantinely kolem dokola malé kulaté postýlky, která se dá později zvětšit na ovál, v té pak budou kolem hlavičky. Pasovat ale budou i do klasické dětské postýlky.

Později se dá mantinel přivázat na jakoukoliv lať nebo konzolku a přivázat ke klasické posteli na zeď jako ochrana a bude sloužit zároveň i jako kapsář. 

K setu  jsem ušila i malou rybičku miminku pro radost..

♥ ♥ ♥

Tak ať se miminku s rybičkami krásně spinká a já se těším na slíbené foto, až se narodí! 


8 komentářů: