sobota 1. prosince 2018

Adventní truhlík

Adventní truhlík místo věnce


Místo klasického adventního věnce máme letos na stole adventní truhlík. 



S kamarádkou jsme si v zahradnictví koupily malé cibulky krokusů a já je prostě nuuuuutně potřebovala zasadit... :-)
Tak jsem poprosila přítele, aby mi vyrobil narychlo dřevěnou bedýnku jako truhlík...



Truhlík jsem natřela olejovým voskem, dovnitř jsem dala ještě skleněný truhlík s hlínou, navrch jsem rozprostřela mech a zasázela cibulky. Pak jsem ještě mezi ně nadloubala na zahradě pár netřesků... A teď budu rosit vodou a sledovat, jak cibulky vyraší... :-)



Truhlík jsem ještě doplnila o 4 adventní svíčky a dozdobila dřevěnými hvězdičkami.


Nakonec samozřejmě nesměla chybět světýlka, která u nás vedou... Ty nám svítí  prostě všude... :-) 
A zítra už se budeme těšit, jak zapálíme první svíčku...

♥ ♥ ♥

Krásný a pohodový adventní čas Vám všem! 

2 komentáře:

  1. Změna je život. A vypadá to moc hezky.
    Krásný adventní podvečer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Stáni a přeji krásný a pohodový adventní čas! Pavla

      Vymazat