pátek 14. prosince 2018

Dárek na poslední chvíli?

Jarmark u nás doma! 


Chtěla bych všem poděkovat za nákup u mého stánku na jarmarcích, které jsem letos absolvovala tři. Největší zájem byl o domečky... Děkuji!
Obzvláště v Malečově to byla moc milá setkání, i přes tu zimu jsem si to užila!
♥ ♥ ♥ 
Kdo jste nestihl žádný z jarmarků navštívit a chcete ještě nějaký ten dárek z mé tvorby na poslední chvíli, můžete mne navštívit doma (Ústí nad Labem) a vybrat si... :-)
Ještě tu pár domečků tu na Vás čeká!
Domečky si  můžete předem i vybrat a zarezervovat zde: 

Nebo mi zavolejte na 725447846 a přijďte si rovnou vybrat! 
Budu se na Vás těšit!
Domečky mohu samozřejmě i zaslat poštou...



Mám tu domečky malé od 85,-Kč až po velké obříky za 350,-Kč.
Ještě je z čeho vybírat!


Je tu ještě i pár krasavců ze starých trámů pro milovníky kousků s duší dřeva...



A také se tu na Vás těší ještě i pár závěsných domečků s andílky a pár tříkrálových...



Případně mám hotové  ještě tři veliké anděly a dva velké skřítky, pár malých andílků a šitých  drobností... 
Konec reklamy! :-))))))

Vaše PASTU domov
♥ ♥ ♥





  


Žádné komentáře:

Okomentovat