pondělí 17. prosince 2018

Stylizovaný stromeček

Závěsný stromeček z klacíků


Vánočních stromečků coby adventní výzdobu míváme doma několik... Ať už jsou živé, dřevěné nebo kreslené... Jedním z nich je i tento závěsný, který k nim letos přibyl...




Je to tedy spíše takový stylizovaný stromeček. Měla jsem doma klacíky z procházky, nasbírané v lese, tak jsem je navázala přírodním provázkem nad sebe a zavěsila na ně pár ozdůbek.
Stromeček jsem pak zavěsila na černou tabuli udělanou ze starého obrazu...




Tyto ozdůbky andělů a mikulášků patří mezi mé nejoblíbenější.... Mám je roky a každý rok se na ně těším, jaké místečko jim najdu v adventní výzdobě. Letos čestně zdobí tento stromeček. 
Doplnila jsem je jen vločkami nakreslenými na kousku dřeva a na špičku jsem pověsila textilní hvězdu. 
Stromeček je jednoduchý, ale mám z něj radost.
Krásný advent všem! 
♥ ♥ ♥





6 komentářů:

  1. Stromeček krásný a moc se mi líbí police vedle něho ,je nádherná.
    Krásný předvánoční čas. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu! :-) Police ještě není úplně hotová, dnes dostala tři nové šuplíky, ale ještě jich dost chybí! No radost už dělá i tak....Krásný advent! Pavla

      Vymazat
  2. Moc prima nápad Pavlo, asi se budu příležitostně "opičit".
    Měj hezké dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji , Álo! Těší mne, že tě můj příspěvek inspiroval! :-) Krásný advent! Pavla

      Vymazat
  3. Moc pěkný nápad na neobvyklou vánoční dekoraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu, Stáni! :-) Krásný advent! Pavla

      Vymazat