středa 26. prosince 2018

Štědrovečerní tabule

Prostřeno k vánoční večeři


Sice jsem Vám sem tenhle příspěvek chtěla dát pro inspiraci dříve, ale nějak jsem to nestihla, tak třeba se Vám bude hodit k nějaké jiné slavnostní hostině...


Letos jsme u štědrovečerního stolu seděli čtyři, s ostatními jsme se sešli později a s některými se teprve sejdeme... ♥


Přes rok ubrus spíše nepoužívám, většinou opravdu  jen při slavnostních  příležitostech. Vánoční "truhlíček" s mechem, netřesky a svíčkami jste už viděli v mém minulém příspěvku, jen jsem ho malinko doplnila... Každému jsem k talíři položila malý věneček z břečťanu se jmenovkou a doprostřed položila ozdůbku ve tvaru srdíčka.



Pod svátečním talířem nikomu nechybí kapří šupinka, na talíři  ubrousek se jmelím a kolem jsem ještě poházela pár dřevěných  hvězdiček...
K večeři jsme měli jako tradičně bramborový salát s kaprem, řízky a vinné klobásky, které jsme letos dělali domácí den předem u kamaráda. Moc jsme si  pochutnali!
♥ ♥ ♥




6 komentářů:

  1. Krásnééé. pohodové dny příští přeji :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu a též přeji pohodové dny! Pavla

      Vymazat
  2. Máš to krásně prostřené. My dáváme na stůl jen malou vázičku s ozdobenými zelenými větvičkami a nějaký svícen. Zbytek zaberou talíře, skleničky, mísa se salátem, mísa s řízky... Snažím se, aby se od štědrovečerní tabule vstávalo co nejméně (prý by se nemělo vůbec, ale to se většinou nepovede - letos třeba došly kapří řízky ;-)). A ani jsem komplet prostřený stůl nevyfotila - jen rozpracovaný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Stáni!
      Ano, také od štědrovečerního stolu nevstáváme, všechno se nám tam vešlo... :-) Přeji pohodové dny! Pavla

      Vymazat
  3. Pavli, máš to krásně nazdobené. :-) Do nového roku přeji hlavně hodně zdraví a ať se daří!
    D. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dáši! I Tobě přeji do nového roku samé pohodové dny a hodně zdraví! ♥

      Vymazat