středa 8. dubna 2020

Polštářky s ptáčky

Polštářky s ptáčky v šalvějových tónech


Já prostě miluji tyhle šedozelené šalvějové tóny... Už se mne tenhle odstín drží vážně dlouho... 
♥ ♥ ♥


 
Když jsem uviděla tuto kolekci látek, hned mé srdce zaplesalo... A už jsem z nich pár kousků ušila...
Po velikonočních svátcích se chystám ušít z nich také něco pro Vás na můj e-shop pastudomov.cz, tak se můžete těšit!



Všechny vzorečky k sobě krásně ladí, ač je každý jiný, společný barevný tón je sjednocuje a dají se krásně kombinovat i s ostatními přírodními odstíny... 

 

 

Zvolila jsem navíc kombinaci  polštářků s našívanou aplikací  ptáčků a polštářů bez aplikací s prošíváním, které jim dodá příjemnou plasticitu. Jeden polštářek jsem ozdobila bambulkovým prýmkem. Všechny jsou podšívané vatelínem, takže i krásně drží tvar. 
♥ ♥ ♥





6 komentářů:

  1. Ohhh wie schön die Kissen mit den Vögeln sind! Die passen so gut zum Frühling und den anderen hübschen!!!
    Liebe Grüße
    Gabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vielen Dank für das Lob, sie werden sicherlich das ganze Jahr über nützlich sein! :-) Einen schönen Tag noch! Pavla

      Vymazat
  2. Mám ráda takové ladění barev!. Polštářky vypadají moc hezky!
    Hezké dny ve zdraví !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochválení a též přeji pevné zdraví! ♥ Pavla

      Vymazat
  3. PAVLI, TO JE NÁÁÁÁDHERA !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MARKI, moc děkuju za pochvalu... Zrova teď šiji ty samé s motýlky na přání... :-) Měj se krásně! Pavla

      Vymazat