neděle 14. února 2021

Dekorace s hyacinty

 Dekorace s hyacinty

Dostala jsem dnes k Valentýnu mimo jiné i tři hyacinty, tak jsem si z nich udělala dekoraci na stůl do obývacího pokoje... 

Moc ráda si dělám dekorace i s živých květin, nebo různé věnečky a podobně... Vždy u toho sním o tom, jak by se mi líbilo aranžovat tyto dekorace v nějakém krásném malém květinářství a vidět pak tu radost lidí, co si je přijdou koupit...

Zvolila jsem velký dřevěný květináč, ve kterém jsem jednou dostala od kamarádky krásnou hortenzii. Do něj jsem vložila pevný kryt, abych mohla hyacinty zalévat, navrch jsem kolem cibulí naskládala mech a na celou dekoraci navlékla hotový zelený věneček.


Jen tak ledabyle přes mech jsem položila dva pokroucené klacíky a přidala pár malých modřínových šištiček. Našla jsem ještě v krabici mezi šiškami zelené kuličky na drátkách, které jsem kdysi měla na vánočním věnci, tak jsem přidala i ty pro oživení...

A protože je ten Valentýn, zavěsila jsem ještě přes kraj květináče malé dřevěné srdíčko na kůži...

Mám ve zvyku dávat hyacinty po odkvetení do zahrady, kde nám udělají na přes rok zase další  parádu... A vždycky si pak zapomenu označit, který má jakou barvu, tak nyní jsem to udělala již předem. Názvy barev jsem si vyrazila na štítkovači a jednoduše přilepila na papírové proužky z tvrdého papíru a přivázala je podle barev k hyacintům přírodním provázkem. Vůbec mám ráda, když dekorace působí  celkově v přírodním duchu...

Malá dřevěná srdíčka jsem nakonec z dekorace sundala, už se mi to zdálo moc... A pověsila nad gauč raději ještě jedno veliké...



  Tak krásný "valentýnský" večer Vám všem!





6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji za pochválení a také přeji pohodový den! Pavla

      Vymazat
  2. Naprosto nádherné, krásnější než z různých květinářství. Taky hyacinty a různé cibuloviny, pak sázím do zahrady a dělají tak radost na další roky:-) krásný promrzlý asi poslední týden. My dnes bruslili na rybníku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochválení! ♥ U nás na rybníku se také bruslí! tak hezky užívejte, za chvilku se oteplí a bude zase tát... Krásné těšení se na jaro!

      Vymazat