sobota 13. února 2021

Valentýnské sušenky se srdíčky

 Srdíčkové sušenky

Dnes jsem po dlouhé době vykramařila razítko na sušenky se srdíčkem a upekla pár "valentýnkových" sušenek...

Našla jsem tip přidat k sušenkovému těstu pudinkový prášek, tak jsem to vyzkoušela rovnou dvojmo... Do tmavého kakaového těsta jsem přidala vanilkový pudink a do světlého malinový.


Vždy nejprve smíchám suché ingredience, pak přidávám ostatní suroviny a zpracuji těsto. To pak nechám odležet alespoň hodinu v lednici. Vyválím asi 3mm placku, postupně vytlačuji razítkem motiv a vykrajuji jednotlivé sušenky. Razítko podle potřeby otisknu do  mouky a otřepnu, aby se nelepilo při práci na těsto...
Sušenky peču na pečícím papíru asi 10 minut na 175 stupňů v předehřáté troubě.



Po vychladnutí jsem hnědé sušenky přetřela zlehka rumem a růžové sušeny domácí griotkou pro zvýraznění barvy.



Vytlačená srdíčka uprostřed sušenek jsem pak vybarvila klasickou cukrovou polevou jako na perníčky z bílků a moučkového cukru. 
Polevu si dělám o něco řidší, aby šla hezky nanášet štětečkem. 

Zkusila jsem do bílé polevy přidat i trochu domácí griotky, ale pak byla poleva spíše taková  béžová... Když jsem přidala trochu šťávy z červené řepy, hezky zrůžověla, ale bylo potřeba ji nechat déle na sušenkách zaschnout. 



Tak na zítra přeji všem zamilovaným krásného Valentýna! 

♥ ♥ ♥




2 komentáře:

  1. Sušenky jedna báseň.
    Příjemnou valentýnskou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hani! ♥ A přeji také pohodový valentýnský večer! P.

      Vymazat