středa 17. února 2021

Zápichy a sněženkové dekorace

 Zápichy a domečky se sněženkami

Tak už nám dnes stouply teploty z mínusu do plusu... Bude se dále oteplovat, odtají nám letošní sněhové závěje a všechno se zase bude probouzet do jara... Já se tedy přiznám, že miluju zimu, když je sníh a sluníčko k tomu, raduju se z křupání sněhu pod nohami a odrazu slunečních  paprsků, jak jiskří na sněhových vločkách... Mám to prostě ráda, i když kolem sebe často slyším, ať už je hlavně ten sníh pryč a je teplo... Přesto se na jaro jistě těším a hlavně na to jarní dekorování plné cibulovin, zelenajících se lístečků, kvítků, ptáčků, hnízdeček a všeho, co k jaru patří...


Připravuji pro Vás tedy další kousky s jarní tématikou, ať už jsou to oblíbené zápichy, nebo dřevěné cedulky s motivy, domečky... a chystám i šité kousky...



Oblibu si  získaly sněženky, tak jsem jejich motiv přenesla i na zápichy... Můžete jimi vyzdobit jak dekorace doma, tak je můžete použít i na ven do  truhlíků a podobně...


Sněženky jsem namalovala i na malinké domečky, které můžete postavit jen tak samostatně, nebo přidat k nějaké přírodní dekoraci...


 Vše již najdete na mém eshopu 

pastudomov.cz

...kam Vás tímto  zvu, pokud se Vám mé dekorace líbí... Pojďte nahlédnout a nějakou si vybrat... Dekorace budu  průběžně stále doplňovat... Rychle mizí, tak pokud nenajdete, co hledáte, klidně mi napište na pastu@centrum.cz, budu se snažit vyjít vstříc Vašemu přání...

♥ ♥ ♥




8 komentářů:

  1. Domčeky so snežienkami sú nádherné! Aby už privolali jar!! :-) Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu! :-) Už jaro klepe na dveře! :-)

      Vymazat
  2. Máte to moc krásné, jste velká šikulka :-) Mohla byste mi prosím odtajnit, čím přesně natíráte ty domečky ? Děkuji Petra Brabcová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vám za pochvalu! :-) Natírám nejdříve voskovým olejem a pak přes krycí barvou, třeba Balakryl. Pavla

      Vymazat