sobota 8. dubna 2023

Letošní kraslice

 Letošní rychlokraslice

Při pečení jsem si vyfoukala pár vajíček a při chvilce u kafíčka jsem si  je narychlo pomalovala... 



Použila jsem fixy určené na porcelán, ale lze jimi malovat na vše možné a jistě postačí i jakékoliv akrylové fixy, nebo jiné krycí...

Jde to i černobíle... Když zrovna nemáte doma po ruce barevné fixy...



Pravda, letos jsem tomu moc nedala, jen taková bleskovka, než jsem dopila kafíčko, byla všechna vajíčka hotová... Ale člověk nad tím nemusí strávit hodiny, aby měl radost, že? :-)

 

A pokud doma nemáte zrovna vhodné fixy a máte třeba nějaké pěkné ubrousky, můžete z nich vystříhat nebo natrhat kousky, oddělit jen první potištěnou vrstvu s obrázkem a nalepit na vajíčko vaječným bílkem. Pokud máte vhodné lepidlo na decoupage, jistě můžete použít i to... Ale drží to i bílkem! :-)

Nám v tohle ubrousku přinesla kamarádka ochutnat perníkovou bábovku, tak jsem hned zajíčky využila... 



Opět bleskovka, ale radost udělala! :-)

A ta dvě zelenkavá vajíčka jsem máchala přes noc v kopřivovém čaji...

Krásné  a veselé Velikonoce Vám všem! 

♥ ♥ ♥




2 komentáře:

  1. Velmi originální nápad a ten motiv... Mám slabost pro nápady inspirované přírodou. Přeji krásné povelikonoční dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi moc. Možná se pro příští Velikonoce nechám inspirovat :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat