neděle 2. dubna 2023

Provoněný domov

Provoněný domov 

Tento týden jsem chvátala s přípravami na včerejší jarmark a úklid i vše ostatní u nás doma lehce pokulhávalo... Věřte nebo ne, těšila jsem se na to, až si krásně uklidím a bude tu svěže a čisto, bez prachu a pilin... Přeci jen, když člověk běhá sem a tam z venku domů ve svetru plném pilin, je to znát...

K rychlé velikonoční výzdobě jsem letos využila nové zajochy z mé tvorby PASTUdomov a krásně nám to tu voní díky přírodním vonným sójovým svíčkám od Evičky z VONTREE CANDLE. Zrovna tak její svíčky jsou ručně a s láskou dělané a věřím, že díky tomu mají v sobě i pozitivní energii.



Vybrala jsem si vonnou sójovou svíčku Černý pepř & Santalové dřevo, protože mě lákalo vyzkoušet tuto kořeněnou vůni a opravdu voní moc příjemně. Lesní pohádka u mne byla jasná volba, miluju vůni lesa, jehličí, pryskyřice... A ještě jsem dostala kouzelný pytlíček s překvapením, který ukrýval nádherně vonící čajové svíčky. Ty jsem hned vložila do bílých svícínků od kamarádky a teď nám to tu krááásně voní...



Až zatoužíte také po nějaké té přírodní vůni a budete chtít podpořit malou českou rodinnou firmu, co vyrábí svíčky z přírodních vosků, mrkněte k Vontree candle, přispějete tím navíc dobré věci. Eva je nejen krásná, ale také moc milá. A protože ztratila sluch a ví, jaké to je žít s tímto handicapem, tak z každé svíčky věnuje část zisku organizaci Svazu neslyšících. Proto i vy je můžete nákupem svíček takto podpořit.

♥ ♥ ♥

Krásné voňavé jarní dny Vám všem! 




3 komentáře:

  1. Nádherná velikonoční výzdoba. Také miluji svíčky, určitě váš tip prozkoumám. Krásné Velikonoce přeji. Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Petro, moc děkuji za pochválení a svíčky opravdu krásně voní! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Výzdobu máte dechberoucí a děkuji za tip na svíčky.

    OdpovědětVymazat