pátek 4. října 2019

Domeček jako kolíčková nástěnka

Kolíčková nástěnka 


Tuhle nástěnku mi udělal vloni Honza na mé přání... Vždycky si něco vymyslím a pak se na něj podívám... a povídám... a vyprávím... a vysvětluji.... A nevím, jestli na něj zabírá to, jak u toho na něj koulím očima, nebo to, že už má dost toho mého brebentění, a tak mi raději odkývá, že mi udělá, co si přeji... :-)
Ale udělal to krásně a přesně tak, jak jsem si přála... Z letitých starých fošen... jen trochu brblal, když vrtal těch 188 dírek, které jsem mu předkreslila! :-)



Tu nástěnku jsme mívali dříve v kuchyni, kde už ale teď její místo zabírá skříňka se skleněnými zásobníčky a šuplíčky... A tak jsme ji přestěhovali na zeď do chodby.
Líbí se mi, že si na ni mohu věšet různé dekorace dle ročního období, nebo nálady... 


Teď jí tedy dominuje zrovna věnec z bělotrnů. Obrázky v černých  rámečcích střídám dle nálady... 


Přesouváním kolíčků do různých dírek se dají předměty rozmisťovat jak je třeba...

Krásný víkend všem! 
♥ ♥ ♥

10 komentářů:

  1. Pavli, to je krásná nástěnka! Skvělý nápad s kolíčky...moc bych potřebovala realizátora :o))..Manžela asi nepůjčíš, viď? :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za pochvalu... Manžela nemám, toho jsem se moc ráda zbavila před necelými sedmi lety... :-) Ale svého chlapa (realizátora) nepůjčuji, jsem ráda, že ho mám! ♥

      Vymazat
  2. Pavli,řeknu Vám tajemství...ta nástěnka je nádherná.A muže nepůjčujte.Mizí denně 😂.Mějte se sedmikrásně.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme za pochvalu!♥ Máte pravdu, nepůjčím... Jsem ráda, že ho mám!♥ Krásné podzimní dny! P.

      Vymazat
  3. Pavli,

    opět nádhera . Krásný podzim . J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme za pochvalu! Krásné podzimní dny! :-) P.

      Vymazat
  4. Nástěnka je samozřejmě parádní, ale mě tedy dostal ten věnec. WAU!!!

    OdpovědětVymazat