pátek 18. října 2019

Textilní dýně k dekoraci

Šité dýně


Zase jsem si trochu pohrála a vyrobila pro Vás tyhle roztomilé dýničky k podzimnímu dekorování.


 
Dlouho jsem si chovávala stopky z dýní a cuket... A konečně jsem je využila, jak jsem zamýšlela... Právě na tyhle šité dýně...



Chystám se za týden na jarmark, tak jsem chtěla krom domečků s sebou vzít i pár šitých kousků k podzimnímu tématu... Doufám, že se budou líbit...



Jinak do výroby těchto dýní se můžete pustit směle i sami, nebo s dětmi...
Stačí Vám k tomu zbytky látek, nějaký starý polštář, nebo jiná výplň dovnitř, jehla s nití, nůžky, provázek a buď kousek klacíku, nebo usušená stopka z dýně či cukety. 
Z látky vystřihnete kolo, obkreslit můžete třeba podle nějaké větší misky... Po obvodu nastehujete, trochu stáhnete, dovnitř dáte výplň, stáhnete a zašijete, pak můžete prošít jakoby rýhy, čímž vytvarujete věrohodnější tvar dýně a navrch nalepíte stopku tavnou pistolí, nebo můžete nechat otvor pro zapíchnutí klacíku při šití. 


Pokud se Vám budou mé dýničky líbit, můžete si  je u mne objednat, nebo se můžeme vidět příští  sobotu 26.10. na jarmarku v Psinicích, kam se chystám na 1. ročník psinického jarmarku.

Jarmark se bude konat od 13-16hodin.
Budu  se na Vás těšit!
♥ ♥ ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat