středa 16. října 2019

Dřevěné domečky - kombinace barev

Dřevěné domečky - kombinace barev


Tak se hlásím s novou várkou dřevěných  domečků...
Dole v mé šicí dílně mi nešlo topení, tak jsem seděla nahoře v teple a činila se... Namalovala jsem pro Vás spoustu barevných domečků, tak máte z čeho vybírat...




Všechny barvičky se dají krásně kombinovat dohromady i s těmi  klasickými bílými domečky, které už možná někteří máte ve svých  domovech z dřívějška...


Často se ptáte na ceny domečků... Je to tak, že každý domeček má svou cenu podle velikosti, kusu dřeva... Žádný domeček není stejný, každý  kousek je originál, jedinečný, proto i cenu má každý svou. Většinou tedy ceny stoupají s velikostí domečků, to ano...



Sama jsem byla dlouho jen pro bílé domečky, ale musím říci, že postupem času se mi ty barvené líbí čím dál, tím víc... 
Které se nejvíce líbí Vám?




Postupně Vám je vložím do  prodeje, najdete je zatím stále ZDE , později možná dojde i na vlastní e-shop...
Jinak mi můžete i napsat, o kterou barvu domečků máte třeba zájem a mohu Vám nafotit k výběru, jaké zrovna v té či oné barvě mám a vyberete si z fotek...
Psát mi můžete na mail
 pastu@centrum.cz
nebo
nebo

Těším se na Vaše reakce a obchůdky! 
A přeji Vám všem pohodové podzimní dny! 
Pavla

♥ ♥ ♥



4 komentáře:

  1. Krásné a zajímavé tvořeníčko.

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů.
    Mám od vás vysoký domeček s hodinami. Že bych mu pořídila souseda? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) No určitě... Nezbývá mi, než napsat, že nějaký ten soused by mu jistě slušel.... :-)

      Vymazat